Sunday, June 28, 2009

Hidupku di Kraft

- Bos cari aku satu kilang sebab aku hanya terpakai cincin dan jam tangan..
- dibuli HR Department suruh angkat Data-Data, file, Baju, kasut n macam2 lae..
- Pernah Kaw team dgn trainee utk buat jahat...hehe
- First time ak rasa kerja camner..
- Aku buat HAZOP seh..
- last day (da punch kat nk balik) aku sempat gi waste treatment plant dierr..sebelum ne xder mase langsung!!..
- Xsempat gi tengok Silo system (T_T)
- Dengan bersahaja, aku pakai baju semi formal..org laen pakai formal..hehe
- Dok mengadap facebook, dan blog, onemanga, dan laen2 ketika kerja sudah siap!! Kraft xbg bukak tenet sbnarnya...
- Buat documentation sambil menghirup teh lipton yang panas bercicahkan biskut chipsmore, tiger, danone, jacob creamer, etc
- Xdapat final report , week report, latin approval lae dari supervisor ku..
- elaun xdpt2 lagi dri stat keje,cam Har***
- bermesra dengan makcik2 ratusan tahun dan dengan minah2 indon yg gedik ketika evaluation
- time lunch pi tgk surat kabo dlm bilik pantri bersama2 bos
- hampir setiap hari ada training, that means ada makan free!!!
- aku jumper budak mix "melana" , genetik nya melayu20% cina80%
- first time aku berbual pasal bola sepak, time bergosip dgn ketua subcon, harharhar.. selamat aku tau serba sket..
- rase muak pulak makan biskut ari ari
- menunjukan isyarat bagus kat pak gad bila die dapat menutup bonet dengan first try sahaja,
- last day sempat kena marah dengan kak rozi sbb rosakkan printer die (T_T), malo betooll!!
- kene chicken pox and begok at the same time..cuti seminggu (T_T)
- rela hati dibuli demi pengalaman masam masam manis (^_^)

p/s: many, many thanks to all the staffs..and i gonna3 miss u all...

0 comments:

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP