Saturday, June 13, 2009

Tujuan

****************************************************************************
TUJUAN HIDUPKU SEBAGAI ANAK & PELAJAR..

SEBAGAI SEORANG ANAK, MENOLONG KEDUA DUA IBUBAPAKU KETIKA MEREKA DALAM KESUSAHAN,KESAKITAN,KEPAYAHAN DAN APA JUA SEKALIPUN..


SEBAGAI SEORANG PELAJAR, MEMBAWA KEJAYAAN UNTUK DITATAPI OLEH KELUARGAKU TERUTAMA KEPADA IBUBAPAKU..
*****************************************************************

ALHAMDULILAH,sekurang kurang nyer sedikit sebanyak mengurangkan beban kedua ibubapaku dan abang2 ku yang ditanggung selama ini ketika aku berada di universiti tetapi, kejayaan aku sebagai seorang pelajar, masih lagi samar2..dah cuba sedaya upaya, dah confident, dah konpem boleh jawab soalan2..tapi tetap buat aku kecewa dan sedih..ape masalah nyer.. sebab aku ner xpandai langsung?sebab aku ner kurang ajer? sebab aku terkena sumpahan batu belah batu bertangkup ataupun si tanggang?ntah la..

"lu pikir la sndri" bak kate nabil..



0 comments:

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP