Monday, February 15, 2010

kesian

tak tau nak cakap macam mane lagi dah
aku baru je balik raya cina,
jumpa kawan kawan lama, berbual melepak
and then diorang pon cerita pasal kawan aku yang sorang ne
pasal kawan aku tetiba masuk air
ko tau kan maksud masuk air tu ape
orang nye kacak, pendiam
dan die baru je tunang dalam tahun ne
dan die baru je masuk universiti
dorang kata, die kena buatan orang masa kat universiti
emm baru je tadi dia datang umah aku, berbual dengan dia..
sebelum ne, xpernah lak die datang..
gila berdebar aku
memang aku rasa pelik bila lepak dengan dia
dulu dia pasif bila berbual, tapi tadi gila agresif.
tetiba dia tanya aku, "ko takut ke dengan aku?"
aku jawab balik "aku tak takot, tapi aku blur"
dia gelak sekuat hati.
lepas tu aku bagi alasan nak blah.


p/s: serius shit aku rasa pelik,huh

0 comments:

About This Blog

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP